CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, August 14, 2011

maafkan aku , jika aku tak menjadi seperti yang kamu inginkan . maafkan aku jika aku sudah membuang kamu . tidak ku sengaja .
kamu tidak tahu betapa sedihnya aku jika aku fikirkan kembali, betapa aku penuh mengharap ? mengharap sesuatu yang aku fikir akan mengembirakan aku , tapi tidak ? mungkin aku pentingkan diri tapi sejauh mana aku pentingkan diri sendiri andai aku sering kali teringat kan kamu , sedangkan kamu tidak ? kiranya kamu gembira di sana, aku tumpang bahagia , tapi aku tak boleh melihatnya . bukan kerana aku tak mahu melihatnya, tapi hati aku kecewa . sakit lagi bila aku teringatkan memori kita . sahabatku , terima kasih atas segalanya, terima kasih atas memori kita . biarlah aku membawa diri dan hatiku dahulu. ada masa kita mungkin akan bersua lagi, dan mungkin tidak ? maafkan aku . aku bukanlah insan penting yang kamu harus ingati . bila aku ada dan tiada , mungkin tidak banyak bezanya . kerana itulah realiti kehidupan yang aku tahu .
kerana aku sudah mengenali siapa sahabatku yang sebenarnya dan siapa yang betul menyayangi aku, aku akan terus bersama mereka . kerana itulah aku cuba melupakan kamu. lembut hatiku ini boleh menjadi keras sekelip mata selepas aku penat mengharap .
aku meningati tarikh lahir kalian, sampai skrng .
dan....... terima kasih krna tidak sedikit pun wish aku di hari lahirku . sedangkan sabat2 yg tidak ku kenal beria2 wish .

15th August .


No comments:

Post a Comment

 
Free HTML Blog 4u